10.05.2018

Об’єднання «Дніпроенергобудпром» бути серед лідерів – принципова позиція

Сьогодні об’єднання – одна з найбільших баз будівельних конструкцій України, відоме не тільки на теренах колишнього Союзу, а й різних куточках світу, наприклад, в Йемені, Монголії, Арабських Еміратах, В’єтнамі тощо.

Більше сорока років об’єднанням незмінно керує Іван Едуардович Марон – заслужений енергетик та будівельник України, лауреат великої кількості державних нагород, відомий політичний та громадський діяч на теренах Кіровоградщини, людина принципова, вимоглива до себе та інших, керівник старого гарту та сучасних прогресивних поглядів.

Завдяки впровадженню гнучких технологічних процесів, які давали можливість швидко переорієнтувати виробництво на сучасні стандарти, в ОДЕБП вперше було застосовано і освоєно виробництво революційних центрифугованих опор ЛЕП та плит покриття прольотом до 12 м, брускових конструкцій, конструкцій фундаментів турбогенераторів, колон деаераторних етажерок АЕС, конструкцій наплавних фундаментів (наприклад, для зведення ЛЕП через Каховське водосховище) та втілено інші новаторські рішення енергетичного будівництва.

На підприємствах об’єднання були розроблені і освоєні технології виробництва унікальних збірних будівельних конструкцій високої заводської готовності для головних корпусів атомних, теплових електростанцій, що дало змогу застосовувати швидкісний метод будівництва величезного списку ДРЕС, ТЕЦ та атомних електростанцій.

Базовим підприємством Об’єднання є головний завод (директор Бур’янський Михайло Миколайович), який спеціалізується на виробництві залізобетонних каркасів для будівель теплових і атомних електростанцій, промислових будівель, утеплених швидкомонтованих виробничих і складських приміщень, об’єктів сільськогосподарського призначення, залізобетонних опор ліній електромереж напругою від 04 до 35 кіловольт, різних типів фундаментів для об’єктів енергетики. В нинішній час головне підприємство веде розробку, виробництво і збут сучасних повнозбірних конструкцій для житлового будівництва. Великим попитом у населення користуються вироблені заводом індивідуальні і колективні гаражі з підвальними приміщеннями, швидкомонтовані котеджі для приміських зон відпочинку та садові будиночки. Завод виготовляє фундаментні блоки, колони, балки, ригелі, дорожні плити, конструкції пташників, тваринницьких ферм та інші залізобетонні конструкції.

Має чотири поточно-агрегатні лінії, налагоджені на випуск великогабаритних конструкцій. Ці лінії можуть швидко переобладнуватись під виробництво найнеобхідніших видів продукції для промислового будівництва.

Ще одне підприємство у складі Об’єднання - Завод конструкцій швидкомонтованих будівель (КШМБ), який спеціалізується на виробництві залізобетонних конструкцій швидкомонтованих споруд багатоцільового призначення (директор Марон Олег Іванович). Це єдине на теренах СНД підприємство, що виробляє таку продукцію. Суттєвою перевагою швидкомонтованих будівель є значна економія сталі та бетону, трудових і фінансових витрат, скорочення термінів будівництва. Продукція КШМБ має великий асортимент: від будівель виробничого та сільськогосподарського призначення, до офісів та житлових приміщень. Від сучасних пташників – до містечка для переселенців, гуртожитків для військових, сучасних ФАПів.

Важливим досягнення в площині новаторства та реалізації сучасного підходу до вирішення «вікових» проблем є застосування під час будівництва та ремонту дорожнього покриття аеродромних залізобетонних плит ПАГ 14, ініціатором якого виступив генеральний директор об’єднання Іван Марон. Особливості ПАГ 14 полягають в тому, що, порівняно з асфальтним покриттям, плити витримують значно більші навантаження (від Н10 до Н30). Вони здатні протистояти температурним режимам від -40 до +55 по Цельсію (або ж і вище, за умови використання спеціальних добавок під час приготування бетонної суміші). Крім того, монтаж проводиться в короткі терміни і у випадку необхідності – відновлення чи ремонт дороги не потребуватиме великої кількості спеціальної техніки і позбавляє від залежності від погодних умов.

«Пілотний» проект для Світловодська було реалізовано у 2013 році – вулиця, на якій раніше просто не тримався асфальт, вже багато років гідно витримує всі транспортні та погодні навантаження.

В цьому році було завершено ще один серйозний об’єкт - змонтовано та введено в експлуатацію ділянку дороги по вул. Городиській (колишня Єгорова) довжиною 2,1 км – це об’їзна дорога, яка довгі роки була однією з найстрашніших доріг України, фігуруючи у загальноукраїнських новинах як «дорога смерті важковаговиків». Нині – це одна з кращих об’їзних на території Кіровоградщини.

ТДВ «Об’єднання «Дніпроенергобудпром» - одне з небагатьох підприємств, яке у вирі розвалу колишнього СРСР не тільки змогло вистояти і зберегти виробничій потенціал, а й усучаснити виробництво, реалізувати амбітні новаторські проекти, вибороти місце серед кращих підприємств енергобудівної галузі України.

23 Августа 2018

Головному заводу 55 років

Головному заводу ТДВ «Об’єднання Дніпроенергобудпром» - флагману будівельної індустрії виповнилось 55 років від дня заснування.

Дізнатися більше


Замовити зворотній дзвінок
Залишити заявку